søndag den 30. maj 2010

Puuuust!

Vi har tilbragt en skøn weekend i sommerhus, og nydt sol og regn & blæst og ikke mindst hinanden.
Det er altid skønt med et afbræk fra trummerummen. Hele sidste arbejdsuge foregik i skoven. Det var faktisk rigtig fint de første tre dage (til trods for at jeg lugtede rimlig meget af bål da jeg kom hjem) men den sidste dag med 80 børn i silende regnvejr var altså rimlig hård (ikke mindst for mig!), og jeg har været fladmast hele weekenden. Imorgen starter jeg træning op, forhåbentlig giver det mig lidt mere energi! Og på torsdag skal jeg til prøvetime i zumba på Nørrebro...?
Ellers går tiden med at kreere de sidste kasser til næste weekend. Jeg skal have en lille loppebod til vores årlige vårfest, og jeg vil også sælge mine mange æsker. Hvis de ikke sælger, beholder jeg dem bare.. win win situation! Jeg har (som så mange andre i blogland) gang i noget patchwork, men det må I se ved senere lejlighed, men det bliver fint!
Se plakaten til vores vårfest er kreeret af mig!

11 kommentarer:

Christina sagde ...

hvor lyder det som en skøn weekend. Og hvor er det bare en FED plakat..

Maja_B_ sagde ...

Det er da en helt fantastisk plakat....

Mette C. sagde ...

En skøn plakat, det passer perfekt til budskabet.

Tine sagde ...

Hvor er den bare fin din plakat:)

Karen sagde ...

Jeg håber, at det gik godt med loppemarkedet i går. Vejret var i hvert fald i top.

Maria sagde ...

Den plakat er jeg da helt tosset med. Dem kunne i da have solgt på loppemarkedet :-)

i♥sisterbrandt sagde ...

· { superflot grafisk plakat, I like ;-) } ·

i♥sisterbrandt sagde ...

· { superflot grafisk plakat, I like ;-) } ·

[Spitzenklasse] sagde ...

Ej, jeg var da faktisk forbi loppemarkedet - det var rigtigt godt!

Christine Clemmensen sagde ...

Hvor er din plakat helt vidunderlig flot!

Tina sagde ...

Lidt sen kommentar...men NØJ, hvor er det en fed plakat!