onsdag den 9. juni 2010

Sengelopper

Igår aftes gik vi hop-amok i sengen. Det er bøffens ritual lige at hoppe lidt i sengen, -med far helst- inden der skal geares ned og puttes! Han er mega lang tid om at falde i søvn pt. så vi forsøger lige at køre ham lidt fysisk træt inden ved lidt hopperi! Sættekassen i baggrunden skal vist snart have en ny plads for han er nu begyndt at bruge en halv time hver aften -når han ER puttet vel at mærke- på at tømme indholdet og smide det på gulvet!!
Jeg bagte brød igår, sådan lidt på slump, og uhm hvor det smagte!
Jeg har været på fotojagt i Brumleby, for der er så mange fine blomster! Jeg er på ingen måde havemenneske men jeg synes at blomsterne på en våd skumringsaften er helt fantastisk fine og sprøde, nærmest selvlysende. Det er noget svært at fange på mit lille kamera, men her er lidt snapshots alligevel.
God onsdag til alle jer derude!

4 kommentarer:

Jeannet sagde ...

Skønne billeder af den lille krudtugle. ja det er lyder som en god ide at flytte sættekassen, så den lille prins pilfinger ikke glemmer at sove.
Min egen lille krudtugle er også lang tid om at sove i øjeblikket.
Måske fordi de kan fornemme det er lyst udenfor?

Clara sagde ...

Hej Jeannet
Ja måske er det lyset og de lange sommeraftener der er lidt for spændende -trods mørklægningsgardin og godnatsang, man må bare væbne sig med tålmodighed tror jeg.. :-) Clara

Julia Hausfrau sagde ...

Han er lækker, ham din lille bøf :) Og brødet ser lækkert ud, ikke dårligt sådan på slump.

Karen sagde ...

Hej Clara
Vi er med i klubben med børn der ikke gider falde i søvn. Vores den ældste er en kamp for tiden.
Knus Karen