tirsdag den 30. marts 2010

Nedkæmpning af virus

Der er ro i huset, bøffen lurer i vognen og manden i sengen med hætten over hovedet. Jeg selv nedkæmper en fæl virus der har sat sig på hals og ører, og gjort at jeg ufrivilligt faktisk har haft påskeferie siden i fredags! Men jeg skal jo ikke smitte nogen, så de også tager sygdom med hjem i deres ferie, så fra arbejde har jeg holdt mig væk.
Vi har derfor haft nogle stille dage, og jeg har sendt mand og barn til zoo og i det hele taget bare udenfor (bøffen er ikke til at drive ind igen, -han elsker at være ude!) Idag ser det dog ud til at lette med al den sygdom der har huseret i min krop, og vi har holdt en mini påskefrokost, kun os tre.
Men udenfor er himlen blå, og solen skinner så forhåbentlig bliver det den varme og solrige påske jeg håbede på. Vi har ingen store planer i påsken og det passer mig så fremragende, ren familie-hygge står den på!

2 kommentarer:

Marengse sagde ...

God bedring - der er kun én ting der er værre end at være syg... og det er at være syg i sin ferie!
Håber du når at nyde lidt af påsken alligevel... :^)

Clara sagde ...

Tak, ja sygdom orker man altså bare ikke at bruge sin ferie på, så enig!! Jeg kan dog mærke at det løjer af, så der er lys (sollys forhåbentlig!) forude. Kram Clara