lørdag den 27. marts 2010

Fødselsdag og glimmerbukser

Så er weekenden over os! Jeg har milde tømmermænd efter en forsinket julefrokost med arbejdet. Jeg holdt mig i skindet og gik faktisk tidligt hjem, så jeg kunne være lidt frisk for vi skal nemlig til 1 års fødselsdag hos familien på Frederiksberg. Julefrokosten var hyggelig nok, men jeg kan godt mærke at jeg stadig er ny, og jeg har ikke helt styr på hvem der er hvem endnu. Fødselsdagsbarnet idag får i øvrigt en hjemmelavet suttepose med røde sutter i og en grøn mummi t-shirt, så gaven er i hus. Jeg elsker at give gaver!
Jeg er så småt igang med proviantere til Egypten-turen. Idag fik jeg fat i en effektiv og ekstremt vandfast solcreme til bøffen, og et par superfine slaskebukser med guldglimmer i til mig selv (sådan kureres tømmermænd bedst!). De er fra Milker Organic, og jeg tror jeg kommer til at leve i dem dernede (og hjemme til sommer), med en t-shirt og et par klip-klappere!  og ja -det er graviditetsbukser, men det betyder bare at de ikke strammer om delle-maven jo ;-) Du kan købe dem her, hvis du også elsker glimmerbukser.
En helt anden sag er det at få lavet pas til bøffen. Vi kan nemlig ikke finde hans navneattest, så manden må lige forbi en kordegn på tirsdag. Jeg skal på arbejde mandag og tirsdag, OG SÅ har jeg PÅSKEFERIE! Det glæder jeg mig til.
Nyd nu jeres weekend!

Ingen kommentarer: