lørdag den 18. februar 2012

Barsel, planer og lys



Så er jeg endelig gået på barsel. Det var meget tiltrængt! Jeg har intet bedrevet de sidste par dage, andet end at ligge på sofaen med radio og strikketøj indenfor rækkevidde, for jeg trænger i den grad til genopladning. Det er kommet lidt bag på mig, at kræfterne allerede er så knappe, når nu jeg har så mange planer, men jeg har trods alt ca en 10 uger til termin endnu, så jeg satser på at energien snart genfinder sig.
Vi har bla. et nyt skabsprojekt i soveværelset, som jeg glæder mig meget til at fremvise her på bloggen, et nyt voksibetræk der skal syes samt andre babyforberedelser...
Idag har vi besøgt Lego World i Bella Centeret, et mekka af Lego! Der var mange mennesker og jeg gyngede afsted med maven for at følge med mine to Lego entusiaster!
Mine søde kolleger barsels-begavede mig med fine fyrfadslysestager fra Anne Black. De lyser allerede så fint i min vindueskarm.
God lørdag derude!

5 kommentarer:

Barbara sagde ...

Rigtig god barsel -det lyder som om den var tiltrængt!
Hvor er de fine stagerne!!

Vibstjert sagde ...

Når man bliver drengemor opdager man virkelig Legos magiske verden:)

mette sagde ...

Dejligt med barsel - og skønne stager i vindueskarmen :)

Unknown sagde ...

Ti uger til at hygge, passe på dig selv og ikke mindst mental forberedelse. Nyd det.

Rigtig god weekend.
RikkeRøjkjær

Kreativista i Boligrum sagde ...

Håber du vil nyde barslen, billederne tegner godt!