tirsdag den 15. november 2011

Kom nu december!




Det står en smule stille herhjemme og den ene hverdag tager den anden. Jeg har har haft tre dage med heftig hovedpine, og først igår gik det op for mig at jeg i den grad har sløset med mine (gra)vitaminpiller, og altså var i akut jernmangel!! Det hæsligt smagende Kräuterblut og regelmæssig vitaminpillespisning er min redning! Til gengæld har jeg fået min kaffesmag igen -mums! Den var absolut fraværende i kvalmemånederne!
Sygedagene er brugt på sofa-sysler, og når jeg har hentet bøffen fra børnehaven, kaster han sig over legoet! Han kan sidde i mere end en halv time (og det er lang tid for én/bøffen som altid har været helt utrolig dårlig til at lege for sig selv!) og bare bygge, lege og udvælge lego. Jeg ved godt hvad han skal have i sin pakkekalender! Vi glæder os altså til december! God dag derude!

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Der er heldigvis ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget, der ser ud som om du har brugt tiden rigtig godt, er hel vild med dit patchwork, super lækre farver.
Lego er dejligt tidsfordriv :o)
God bedring til dig

Julia Hausfrau sagde ...

Åh, pakkekalender-udvælgningen er altid så hyggelig. Jeg glæder mig til næste år, hvor jeg tror Otto er stor nok til at forstå konceptet. Håber Bøffen bliver glad for sine gaver :)

Anonym sagde ...

Det sort/hvid mønstrede stof med masser af toppe er for lækkert! Hvor mon det kan skaffes?

Clara sagde ...

Tak Demselv.

Julia: Sidste år var første år med robot-pakkekalenderen for bøffen, det er et stort! Han snakker faktisk allerede om at man bare kan ryste pakken så ved man om det er Lego, -smart fyr! Jeg er sikker på at det også bliver et hit hos Otto! :-)

Ida: det fine stof er fra en aflagt nederdel fra Topshop, så du må kigge på loppemarkeder om ikke du skulle støde på den!

Kram C.

Sara sagde ...

Dejlige billeder :)