tirsdag den 5. april 2011

Firenze



Mit nye arbejdsskema, giver mig en fridag hver tredje tirsdag og det er fantastisk!! Idag har jeg shoppet super lækker alpaca sweater til bøffen, og en ny og frisk udgave af min højt elskede comme des garcons pung i knaldrød! Og så det jeg egentlig tog ind til byen efter nemlig en Firenze guide! Vi tager afsted på lørdag og de lover 25 grader og sol!! Det eneste er at det er uden bøffen, manner jeg kommer til at savne ham!
..og så skal vi flytte til en (lidt) større lejlighed altså her i Brumleby! Vi flytter midt i maj men har den fra 1. maj, men vi skal lige have ordnet køkken og slebet gulve og lidt af hvert! JAHUUU endelig kan bøffen få sit eget værelse!
Næste uge byder på restferie, så kommer påsken med fødselsdage og så er det tid til endnu en fri-tirsdag! Jeg æææælsker at have mere fritid dette forår! :-)

5 kommentarer:

Frederikke & Sara... sagde ...

Håber du får en suuuuper dejlig tur til Firenze! Sol & 25 grader er da helt perkeft - gid det var mig♥ he he

Anette Andersen sagde ...

Er forholdsvis ny læser på din blog - sikke vidunderlig inspiration :-)

Jenny sagde ...

Sikke nogle dejlige køb!

Det er første gang jeg er forbi din blog! Jeg glad for, at jeg kom forbi, og vil komme igen :)

København spisesteder sagde ...

Super cool blog :)


Mads
http://københavnspisesteder.dk/

Cecilie sagde ...

Jeg leder efter ny pung - måske jeg skulle prøve om jeg kan finde en magen til din...? Den er i hvert fald vildt flot!

God tur til Firenze :)