lørdag den 13. marts 2010

-der hostes stadig!

Vi er stadig plaget af hoste herhjemme, og jeg har været væk fra arbejde både tirsdag, torsdag og fredag og manden mandag og onsdag. Men det begynder vist at gå den rigtige vej. Puha det er trættende med alt det sygdom! Men det er I jo sikkert mange derude der kender! Den bedste medicin for bøffen er dog at komme ud og se på den store gule traktor der kører rundt på Øster Alle og graver og larmer! Uh det er sagen! Der har ikke været meget tid til kreativitet på det seneste, men af nød har jeg kreeret en hurtig mobilpung, når jeg får tid laver jeg altså en der er pænere, men den passer da til den kommende påske, og ikke mindst til når jeg render rundt og er på arbejde! Skipper Skræk puden er syet til bøffen, men han kaster den hele tiden ud af sengen, så jeg tror ikke han kan li den..!
Vi pønser desuden på en forårsrejse sidst i april, det synes vi at vi trænger til! Vi ved ikke endnu hvorhen; storby eller all inclusive, og om bøffen skal med eller det skal være en par-tur..? Men oh det er godt at have lidt at se frem til i disse gråvejrstider. God weekend til jer alle..

2 kommentarer:

Ida van Norde sagde ...

Sådan et utaknemmeligt, lille bøfbarn :-) Den pude er blevet SÅ fin!

Lis sagde ...

Nemlig, Ida!

De der bånd/tape/hvaddetnuer er godt nok også fine:)