mandag den 7. december 2009

Nijntje

Jahh se hvad der kom i pakke-posten til bøffen (eller mig!) MIFFY BØGER! Jeg har en svaghed for Dick Bruna som er illustratoren, han er det hollandske svar på Per Arnoldi i en børnevenlig udgave.
Min mand himler gerne med øjnene når jeg går i Miffy-mode!! Da vi var i Amsterdam, var han ved at dø når jeg shoppede Nintje (som den hedder på originalsproget) -ting, og vi fandt desværre aldrig frem til Miffy museet, det tror jeg min mand synes var temmelig heldigt!
I øvrigt har bøffen heller ikke helt fattet interesse for Miffy -endnu, men jeg bruger ham gerne som undskyldning for at købe feks. miffy-bøger! HA!

4 kommentarer:

mette b sagde ...

neeej, dem tegnede vi af, da pigerne var mindre ;o)

Clara sagde ...

Jamen de er også så enkle og fine tegningerne-lige til at tegne og holde af!
Kram Clara

Frk. Evigglad sagde ...

Haha... ja de er altså bare så fine, har dog ikke selv nogen af bøgerne.. måske man lige skulle have dem i tankerne når der skulle vælges bøger næste gang :]

Camilla sagde ...

...er det den samme som har tegnet hellokitty??