mandag den 21. december 2009

BANG! zi-da-da-dah...

Jeg må være en heldig kartoffel, for posten bragte mig (nok mest sønnike) en herlig smoking gun helt fra Karlssons kludeskab jeg synes den er så fed! Jeg har allerede poseret i stuen for manden i bedste cowboy-duel-stil!


















Jeg har sidste arbejdsdag imorgen, og så er der dømt jul!! De sidste par gaver skal klares d. 23. uh lidt julestress skal man jo have! Samtidig skal der pakkes til skiferie-afgang d. 26. -lange underhylere og knaldperler -for nytåret fejrer vi Norge, og jeg glæder mig! 

6 kommentarer:

Lis Rylander Karlsson sagde ...

hahahahha! Clara - du er en perle! :))) Godt at I ku bruge gevinsten;)

Må jeg linke til dit fine billede her?

Clara sagde ...

Jeps!
Jamen altså den er bare så fed!!
Link du bare løs! :-)

Claudia sagde ...

Den er så fed. Jeg har bestilt en magen til hos Lis. Når du du rendte af med den lækre gun:-) God jul!

Darling L sagde ...

Den er bare SÅ fed! Der var du virkelig heldig! :-)

Marina sagde ...

Jeg håber I får en rigtig god jul og et forrygende dejligt nytår deroppe i de norske fjelde.

Clara sagde ...

Tak :-)
BANG BANG og god jul til jer..
KH Clara